Sarcina constienta.

 

 

„Sarcina este un proces care te invita sa te abandonezi fortei nevazute care se afla in spatele a tot ce inseamna viata.” – Judy Ford

https://www.garbo.ro/articol/Familie/19643/20-de-citate-despre-sarcina-dragoste-si-miracolul-vietii/pagina-2.html

 

Cu siguranta este ca o intalnire pe nevazute cand ramai insarcinata. E palpitant. Te predai tuturor simturilor pe tot parcursul celor 9 luni a creatiei divine. Pentru ca asta e de fapt. O creatie. Cat de revelator poate fi acest cuvant, dar si mai mult atunci cand  simti ce inseamna sa se dezvolte #viata in pantecul tau.

Si tot auzi cum ca esti infloritoare, superba, fericita, implinita, femeie, doar pentru ca esti insarcinata. Are sens? Bineinteles. In toata experienta mea de femeie, sarcina mi-a reimprospatat energia feminina, m-a tinut prezenta la viata mea.

Tot ce am facut in aceasta perioada infloritoare, a fost sa ma inconjor de frumos, activitati benefice sufletului, trupului, si mintii,  pe care am sa ti le povestesc tie, draga femeie si viitoare mama.

Cred in puterea credintei, a imaginatiei, a simturilor si tot ce tine de legile atractiei universale. Iti spun asta, pentru ca m-a ajutat sa ma protejez de tot ce insemna energie negativa. Si crede-ma ca se spun multe despre sarcina, si o data ce te lasi influentata de cel mai nevinovat gand….te-ai pierdut in miile de ganduri pe care ti le transformi intr-o realitate nedorita.

Iti las cateva ponturi care m-au ajutat sa imi pastrez echilibrul. De fapt, sa fiu fericita si libera in toata aceasta perioada.

 

  • Am citit. Cea mai citita carte a fost „Puterea” de Ronda Byrne. Alte carti favorite : „Linistea vorbeste” de Eckhart Tolle, „Magia” de Ronda Byrne, „Iubirea in toate formele ei” de Elena Irina Spilca, „Cartea despre femeie” Osho.  Pentru mine cititul, si sunt sigura ca si pentru tine, este o forma de relaxare, o sursa de informare, ma ajuta la dezvoltarea imaginatiei, si imi pastreaza memoria activa.
  • Am mers mai des la clase de Yoga si Pilates. Asta imi cerea corpul. Si m-am lasat ghidata.  E tare important sa iti mentii corpul antrenat. Merita. Si ajuta la conexiunea cu bebe. O sa povestesc in alt articol despre asta. Exercitiile pilates sunt usoare, te energizeaza, iti imbunatatesc muschii bazinului pelviene, si un bun control al respiratiei care pot fi aplicate la nastere.                                                                                                                       Anumite posturi yoghine sunt utile pentru calmarea durerilor in sarcina (daca e cazul) si pentru elasticitatea corpului pentru a face loc pentru copilul in crestere. Iata cele 5 pozitii : „Unghi lateral extins” , „Pozitia triunghi”, „Pozitia asezat si intins”, „pozitia pisica” si „pozitia copilului”. Le puteti face acasa chiar urmarind pe youtube video-uri denumite „Pregnancy yoga”.
  • Am meditat. Da, meditatia sub diferite forme. Dans, plimbare in natura,  observarea respiratiei si a corpului. Sau pur si simplu stateam in tacere.
  • Am pictat. A venit natural. Lasand la o parte faptul ca asta faceam si inainte de sarcina, fiind #pictorita. Am simtit diferit si am transferat pe panza din energia dubla creatoare. Orice forma de creativitate sunt sigura ca se transmite.
  • Viata sexuala activa. E musai! Chiar nu as fi fost de acord sa ma privez de asa ceva. E un subiect putin discutat. Si serios acum, de ce ti-ai opri brusc aceasta placere ? Si zambind iti scriu aceste randuri si te intreb din nou : De ce? DE CE? E mai simplu sa te informezi, decat sa iti imaginezi ca ii faceti rau copilului. :))
  • Mi-am pastrat o alimentatie echilibrata.  Pentru mine insemna ca in fiecare zi, dar in fiecare zi sa mananc fructe, legume crude, seminte, lactate si din cand in cand proteina animala sau vegetala. Nu, n-am avut pofte. Am mancat ciocolata si inghetata cu acelasi devotament. Fara mancat noaptea. Pentru ca dormeam foarte bine! Si apa cu lamaie. Hidratare, hidratare, hidratare.
  • Si cu iubire, recunostinta, si ganduri frumoase despre toata perioada sarcinii. Se poate sa ai o sarcina blanda. Si sa fie informata. De exemplu, aplicatia „What to expect” , mi-a fost de folos. Stiam evolutia bebelusului saptamana de saptamana.

Pe data viitoare. Si celor care au citit acest articol, sa aveti o sarcina infloritoare!

Va imbratisez cu drag!

 

 

 

Lasă un răspuns